فیزیولوژی انسان (ویراست 2)
فیزیولوژی انسان (ویراست 2)
195,000  تومان
وضعیت: موجود

فیزیولوژی انسان (ویراست 2)

عنوان: فیزیولوژی انسان (ویراست 2)
کد:
  • نویسنده: حمید اراضی، سید صالح صفری موسوی، منصور قاسمی کرم

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

208


نوبت چاپ:

2


شابک:

9786008500001


تیراژ:

200


سال:

1399

چکیده :

زمانی که چاپ اول اثر حاضر به پیشگاه مخاطبان گرامی تقدیم گردید، مولفان گمان نمی‌بردند که جامعه هدف از مجموعه دانشجویان فرهیخته رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی این چنین پرشور و کم نظیر از این منبع درسی پایه استقبال نمایند و با ارائه بازخوردهای در خور تحسین و تقدیر نویسندگان را مورد لطف و عنایت قرار دهند؛ به گونه‌ای که طی مدتی کوتاه پیشنهاداتی سازنده و دقیق در راستای تکمیل مطالب و تصحیح خطاهای نوشتاری توسط حقیر دریافت گردید. همانطور که استحضار دارید، چاپ اول کتاب مشتمل بر 8 فصل (فصول سلول، دستگاه عصبی، دستگاه عضلانی، متابولیسم، دستگاه غدد درون‌ریز، دستگاه قلب و عروق، دستگاه تنفس و دستگاه ایمنی) در قالب 206 صفحه به بازار عرضه گردید و به سبب تقاضای مکرر در اندک زمانی، نسخ آن کمیاب گردید و به پیشنهاد ناشر محترم، چاپ دوم کتاب نیز بدون تغییرات و به همان شکل قبلی ارائه شد. با توجه به این نیاز و انگیزه مضاعفی که با بازخوردهای محبت‌آمیز و زایدالوصفی در نویسندگان ایجاد گردید، من و همکارانم بر آن شدیم که با رفع
نقایص و کاستی‌های رؤیت شده و تکمیل مطالب به‌ویژه در فصول مربوط به سلول و دستگاه ایمنی و افزودن فصلی دیگر تحت عنوان دستگاه اداری در حجمی متعارف متناسب با نیازهای رشته در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، اثر کامل‌تری در ویراست دوم ارائه شود.
مع الوصف، از مخاطبان عزیز انتظار داریم ما را بر آنچه که میبینند و نمی‌بینند، ببخشایند و ما را از پیشنهادات و انتقادات سازنده خود در راستای اصلاح اثر محروم نسازند. ان شاءالله اگر عمری و تداوم حضوری، خدمتی کامل تر و شرمندگی کمتر.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT